estben

Lid
  • Aantal items

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Via de chat met het  customer service van aliexpress gaat alles in het engels, dat is wel een pluspunt. De bejegening is allervriendelijkst ... alsof je hun beste vriend bent :-) Maar, helaas moet je elke keer dat je contact met hen opneemt, helemaal je verhaal weer opnieuw doen. Het  customer service van aliexpress heeft ook meerdere malen in het chinees een mail naar de verkoper gestuurd, aangezien deze geen Engels kent. Alle inzet ten spijt... vooralsnog geen oplossing voor mijn probleem.
  2. Mijn dochter had een iPhone 5 gekocht, het zou een originele zijn (hier dachten ze bij Belcompany anders over) Helaas ging de iPhone al binnen 4 maanden kapot. De communicatie met de verkoper bleek lastig, volgens het costumer service centre omdat de verkoper alleen Chinees kent. Meerdere mails in het Chinees naar deze mijnheer. Twee vreemde reacties waar we niets me konden en vervolgens helemaal radiostilte. Op een gegeven moment bleek zijn shop helemaal niet meer te bestaan. Na de vele poging om een klacht in te dienen kom ik van het ene in het andere vage en onduidelijke contact terecht... zonder enige oplossing! Ik ben al weken bezig, mocht iemand een direct e-mailadres weten van een afdeling waar je op juiste plek zit, dan hoor ik dat graag.

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Contact