Dennis

Zoektermen

34 berichten in dit topic
Laatste Update: Maandag 9 April 12:30

Geplaatste afbeelding

Probeer een van onderstaande zoektermen in combinatie met "2014" voor de laatste collecties/ nieuwste producten

Er was al een topic, maar dat werd nauwelijks meer gebruikt. Post hier je zoektermen en andere tips om bepaalde merken in China (bijv. taobao, aliexpress enz.)

Ik zal de OP blijven updaten met de suggesties die jullie hier posten zodat alles overzichtelijk en netjes blijft. Hieronder de lijst:

A - G

Abercrombie&Fitch:   AF

Adidas:                       AD

Armani:                      aj, ax, ea

Beats by Dre:             b headphone

Burberry:                   Burbry

Calvin Klein:               Calvin

Chanel:                      CC

Dolce & Gabanna:      DG, dg, d&g

Dsquared2:                D2, dsq, dsquared, dsq 2014

Emperio Armani:         ea7
Gucci:                       gg , double g, g letter

Guiseppe Zanotti:      zipper shoes, low croc 

H - P

Hollister:                     Hco

Jack Daniels:             Whiskey

Jordans:                   J en dan het model, dus bijvoorbeeld Jordan 5 is: J5.

Lacoste:                      Crocodile

Louis Vuitton:             LV, V letter, V brand, Louis&V, Damier

Micheal Kors:             MK

New Balance:            nb

Nike:                           nk

Panerai:                     Pam

Philipp Plein:              philipp plein, pp, plein2014, philipp2014

Puma:                        Pm, Lion, Lions, cougar (icm ' Shoes' )

Q - W

Ralph Lauren:             rl, polo

Rayban:                      RB, of zoeken op het typenummer

Tommy Hilfiger:          Tommy, Tommi, Tomy

Yves Saint Laurent:    ysl

Overige zoektermen:

Horloges

Vertaling: 看

Sieraden

Schoenen

- Door bijvoorbeeld op 'italy shoe' kom je uit op Dolce & Gabanna schoenen

Riemen

Vertaling: 带

- Leather Belt

- Kijk bij de zoektermen voor het merk en zet er dan 'Belt' achter

- Geef aan van welk materiaal de riem gemaakt moet zijn. bijv. ' Leather Belt' 

Tips

- Vaak helpt het om de zoekopdracht of beschrijving (of een deel hiervan) te vertalen naar het chinees.

- Ook werkt het soms door een woord op te splitsen in twee door een spatie in te voegen.

- Op ioffer voegen ze wat toe aan het woord. Bijvoorbeeld guccitty. Ook door het materiaal aan te geven. bijv        'leather belt' , kom je al snel uit op riemen van bekende merken zoals gucci, louis vuitton en hermes. Dit werkt ook   bij andere producten, zoals 'leather shoe'.

- Door het woord ' hot ' toe te voegen kom je ook vaak bij producten van bekende merken.

- Brand ervoor typen helpt ook vaak, bv brand shoes.
- Aan het begin een letter van het merk erbij zetten, bv h watch = hublot.

- Het land van herkomst erbij vermelden, italy shoes zijn bv d&g schoenen. 

Ik was van plan om het zo te gaan onderverdelen. Ik hoop dat door middel van dit topic minder vaak "domme" vragen komen van (nieuwe) leden, waarbij ze andere forumgebruikers als persoonlijke zoekmachine gebruiken en we elkaar zo beter kunnen helpen bij het zoeken naar producten van bepaalde merken.

Met dank aan:

, sneljel, , Daan, tuncay123, Vervelendeman JSMUNL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Probeer een van onderstaande zoektermen in combinatie met "2014" voor de laatste collecties/ nieuwste producten 2015 bedoel je:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Iemand die weet hoe je Diesel en Bjorn Borg kan vinden?

Probeer voor Diesel is dsl of disel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb heel erg veel moeite met moncler zoektermen, kan iemand me helpen hiermee?

Monclar(jacket) en monclare

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar Gucci belt Black on Black, maar dan wel 1 op 1 en niet met zo'n knop. Iemand die mij kan helpen met een zoekterm?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar Gucci belt Black on Black, maar dan wel 1 op 1 en niet met zo'n knop. Iemand die mij kan helpen met een zoekterm?

Denk niet dat er specifiek hier een zoekterm voor is. Ik zou gewoon zoeken en dan op een wat hogere prijs zoeken (lijkt mij dat je dan hogere kwaliteit te zien krijgt, al heb ik verder geen ervaring met riemen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kenzo - tiger paris, kenzoe

Stone island - stone is land, stone brand

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 11-2-2016 at 14:47, repaye zei:

Kenzo - tiger paris, kenzoe

Stone island - stone is land, stone brand

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Thanks ! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

van louis vuitton kan ik soms weinig vinden heeft iemand hier nog een betere zoekterm voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
van louis vuitton kan ik soms weinig vinden heeft iemand hier nog een betere zoekterm voor?

Zoals al zo vaak besproken, ga naar de lv site, zoek het typenr en typ dat ik oo taobao.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 16-2-2016 at 16:36, Jehwat zei:

Zoals al zo vaak besproken, ga naar de lv site, zoek het typenr en typ dat ik oo taobao.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Ik kan geen louis vuitton sjaal riem of muts vinden, brillen wel maar ook niet goedkoop, vind 150 yuan niet super goedkoop. Nog tips?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, rick1997 zei:

Ik kan geen louis vuitton sjaal riem of muts vinden, brillen wel maar ook niet goedkoop, vind 150 yuan niet super goedkoop. Nog tips?

zoeken op artikel code of chessboard ect.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, robin5496 zei:

zoeken op artikel code of chessboard ect.

Op artikelcode krijg ik alleen maar producten van 2000 yuan, een beetje te duur....

Wat bedoel je met chessboard?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, rick1997 zei:

Op artikelcode krijg ik alleen maar producten van 2000 yuan, een beetje te duur....

Wat bedoel je met chessboard?

Het patroon van lv lijkt aardig op een dambord dus dat werkt soms ook wel is, al wordt lv wel steeds lastiger om te vinden op taobao aangezien alibaba samen werkt met lv in de strijdt tegen namaak.

In deze shops hebben ze sjaals en mutsen https://shop100390793.taobao.com/search.htm?search=y lv evidence zonnebrillen vind je door te zoeken op Z0105W

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, robin5496 zei:

Het patroon van lv lijkt aardig op een dambord dus dat werkt soms ook wel is, al wordt lv wel steeds lastiger om te vinden op taobao aangezien alibaba samen werkt met lv in de strijdt tegen namaak.

In deze shops hebben ze sjaals en mutsen https://shop100390793.taobao.com/search.htm?search=y lv evidence zonnebrillen vind je door te zoeken op Z0105W

Bedankt, hier staan tenminste fatsoenlijke prijzen, ik kon alleen maar spullen vinden voor 2000 yuan. Vond ik te belachelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 uren geleden, robin5496 zei:

Ik heb evidence gevonden, vond de volgende link https://item.taobao.com/item.htm?id=41146569297 wel leuk alleen ik kan hem neit bestellen via basetao, als ik op het nummer druk krijg ik een rood vierkant, ik zoek er eentje waar de doosjes bij zitten en alles. Iemand nog tips??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, rick1997 zei:

Ik heb evidence gevonden, vond de volgende link https://item.taobao.com/item.htm?id=41146569297 wel leuk alleen ik kan hem neit bestellen via basetao, als ik op het nummer druk krijg ik een rood vierkant, ik zoek er eentje waar de doosjes bij zitten en alles. Iemand nog tips??

dit is wel een goeie shop https://shop108430519.taobao.com/index.htm als je een rood vierkant krijgt moet je hem even handmatig invoeren bij basetao

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
59 minuten geleden, robin5496 zei:

dit is wel een goeie shop https://shop108430519.taobao.com/index.htm als je een rood vierkant krijgt moet je hem even handmatig invoeren bij basetao

Thanks Robin, Ik heb https://item.taobao.com/item.htm?id=37769622636 Denk dat het wel van goede kwaliteit is? Wat vind jij? Op de fotos staat er een doosje boekje hoesje en alles bij, wel goed genoeg toch of niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, rick1997 zei:

Thanks Robin, Ik heb https://item.taobao.com/item.htm?id=37769622636 Denk dat het wel van goede kwaliteit is? Wat vind jij? Op de fotos staat er een doosje boekje hoesje en alles bij, wel goed genoeg toch of niet?

Die is wel goeie kwaliteit ja, heb er zelf ook al meerdere van die seller gehaald, doos ect. zit bij die van ¥44

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden, robin5496 zei:

Die is wel goeie kwaliteit ja, heb er zelf ook al meerdere van die seller gehaald, doos ect. zit bij die van ¥44

Ik krijg weer een vierkantje, waar kan ik het handmatig invoeren bij base?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten