Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Dennis

Centraal Topic Wat is jouw eerste product besteld uit China?

Wat is jouw eerste product gekocht uit China?

Inmiddels heb ik al veel besteld uit China, veel producten gebruik in nog dagelijks, maar er is ook een groot aantal wat ligt te verstoffen in mijn lade. Wat ik me nog goed kan herinneren is het eerste product wat ik bestelde uit China. Ik kwam het te weten via een vriend, ik geloofde er bar weinig van dat het ook daadwerkelijk bezorgd werd vanuit China. Om het te 'testen' bestelde ik iets kleins. Na 3 weken kwam het binnen, het werkt dus echt! Sinds dien bestel ik bijna dagelijks wel iets uit China. Soms grote pakketjes maar vaak kleine 'hebben dingetjes' 

china_pakket.thumb.png.896e3f7f14bbbd777

Eerste product: Een hoesje voor m'n Telefoon.
Waarde: $ 2,34
Webshop: DX.com (Dealextreme)

Ik ben benieuwd wat jouw product was welke je al eerste uit China hebt besteld, wat waren jullie ervaringen en hoe kwam je op het idee om te bestellen uit China?

aangepast door Dennis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn eerste bestelling was toen ik 8 was. Dat was:

Eerste product: Wii Controller with MotionPlus
Prijs: 22 euro
Webshop: DX.com

Idee: Komt van een vriend van mijn vader.

aangepast door Jordy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Balmain broek via Taobao voor 50 euro ongeveer denk ik. Kwam op het idee omdat ik de broeken heel mooi vindt, maar merken boeien me totaal niks. Dus waarom zou ik dan betalen voor het merk? haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerste product: Een mini geluidsboxje voor mijn telefoon

Prijs: Volgens mij iets van 8 dollar

Website: DX.com 

Vrienden bestelden via DX.com opladers voor hun Iphones. Zelf ook eens geprobeerd en nu bestel ik geregeld wat kleine dingetjes of namaak artikelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerste product: Beats pill

Prijs: ongeveer 15 euro

Website: aliexpress.com

Omdat beats pills best wel duur zijn, kwam ik toen op het idee om er eentje vanuit china te bestellen. Ze waren in china namelijk veel goedkoper.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

3148ffb.jpg

Deze Nike's
Via het forum kwam ik op het idee, Via taobao bestelt.
Ze waren iets van 32 € totaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn eerste bestelling bestond uit een aantal beats oordopjes van ebay uit china (achteraf een veel te groot pakket eigenlijk).
Daarna werd ik benieuwd naar echte chinese webwinkels en eventueel de mogelijkheid om daar te bestellen. Zodoende kwam ik bij het opzoeken van informatie bij het forum. ondertussen is dit al een aantal jaar geleden natuurlijk.

Mijn eerste echte bestelling bij een chinese webwinkel bestond denk ik uit telefoonhoesjes  van sunsky-online.com (kan ik fout hebben).

Eerste "echte" product (omdat ik ebay dan toch niet helemaal meereken): Hoesje voor mijn telefoon
prijs: 1.20$
website: sunsky-online.com

aangepast door Niek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

3148ffb.jpg

Deze Nike's
Via het forum kwam ik op het idee, Via taobao bestelt.
Ze waren iets van 32 € totaal.

Ja, ik herinner me nog goed hoe ik jou als rookie hulp moest geven B)

Ontopic: weet al niet eens meer wat mij eerste bestelde product was, al zoveel besteld en is al zolang geleden dat ik het echt niet meer weet. Denk dat het iets was van nepaasjes voor het vissen van MITB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ontopic: weet al niet eens meer wat mij eerste bestelde product was, al zoveel besteld en is al zolang geleden dat ik het echt niet meer weet. Denk dat het iets was van nepaasjes voor het vissen van MITB

Niet overdrijven Alem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

BlackBerry hoesje en daarna G-shock bathing ape van DX.

Dat is wel al een aantal jaren terug... Ik ben een vroege china shopper hahaha 

aangepast door Repworld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet overdrijven Alem.

Ik was al een gekke hosselaar in Chinese troep toen jij nog in de luiers zat.
Was trouwens een hele opgave om jou duidelijk te maken dat je niet direct met je paypal via taobao kon kopen maar een agent nodig had :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn eerste bestelling is volgens Paypal op 14-06-2012 geweest bij DX. De prijs was €6,13, me order kan ik helaas niet meer vinden maar gok dat het een e-cig of iets dergelijks was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ioffer lv riem, was 24 euro wist niet eens of die zou aankomen. had er ooit een review van staan op youtube.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ooit destijds via een zogehete Wholsale webshope. Voor ik iOffer ondenkte. Was destijds een Moncler jas. Van goede kwaliteit!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik denk een givenchy shirt via iOffer, not sure...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geloof dat dat een nep leren smart cover voor mijn Nexus 7 was, eind 2012. Weet niet meer hoeveel die kostte, mijn Ebay geschiedenis gaat maar tot 2014 terug.
Het apparaat zelf gebruik ik nog tot op de dag van vandaag, maar het hoesje werd na 1 week alweer vervangen door een rubberen model, ook van Ebay.
Weet niet meer hoe ik aan het idee kwam. Maar één punt was zeker het kostenplaatje, hoesje heeft niet meer dan 7 dollar gekost geloof ik, maar een gelijkwaardig hoesje in Nederland kostte toen 40 euro.

Nostalgie :emo:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Contact