Log in om dit te volgen  
Volgers 0
ivardejong

Welke colorway van de yeezy boosts?

Hey allemaal! Ik ben van plan binnenkort een paar yeezy boost 350s aan te schaffen, en ik vroeg me af welke kleur jullie het mooiste vinden. Ik twijfel tussen de pirate black en de turtle dove. Normaal gesproken draag ik veel zwart, dus ik twijfel een beetje of ik de zwarte wil omdat dit erbij past, of juist de andere om het een beetje te doorbreken. Welke zouden jullie zelf het liefste willen, en welke zouden jullie aanraden voor mij? Alvast bedankt! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik Moonrock nemen, daarna pirate. Dit omdat turtle dove snel te zien is dat die nep is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou de Turtle Dove doen! Zwart vind ik altijd erg standaard en te makkelijk

Zijn de turtle doves uit china erg nep?

Persoonlijk zou ik Moonrock nemen, daarna pirate. Dit omdat turtle dove snel te zien is dat die nep is.

Ik vind de moonrock persoonlijk niks, is de pirate black in het echt mooi?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het worden zeker te weten de pirate blacks nu. Zelf had ik deze gevonden. Denk je dat er een groot verschil in kwaliteit te zien zou zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ivardejong bij deze is de lijn wel wat lichter dan normaal, voor ong. dezelfde prijs zou ik deze pakken;

http://nl.aliexpress.com/item/2016-ORIGINAL-YEEZYS-BOOST-350-36-45-WOMEN-MEN-free-shipping/32601236632.html?s=p&spm=2114.010208.6.2.ntxTN7

edit: deze zijn echt TOP!

aangepast door scarface
nieuwe link

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ivardejong bij deze is de lijn wel wat lichter dan normaal, voor ong. dezelfde prijs zou ik deze pakken;

http://nl.aliexpress.com/item/2016-ORIGINAL-YEEZYS-BOOST-350-36-45-WOMEN-MEN-free-shipping/32601236632.html?s=p&spm=2114.010208.6.2.ntxTN7

Bedankt voor je hulp, ten eerste! De lijn over het midden van de schoen bedoelde je toch? Ik zie inderdaad dat die te licht is bij het eerste plaatje. Zal er een groot verschil in kwaliteit zitten tussen de links die je stuurde? En heb je ervaring met die tweede link? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ivardejong ik denk eerlijk gezegd wel dat er verschil in zit vanwege het prijsverschil en de fotos die er bij staan. ik zelf heb geen ervaring met deze seller, zag ook dat je hem of haar kon appen,...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ivardejong ik denk eerlijk gezegd wel dat er verschil in zit vanwege het prijsverschil en de fotos die er bij staan. ik zelf heb geen ervaring met deze seller, zag ook dat je hem of haar kon appen,...

Jaa daar heb je gelijk in. Ik ga eventjes appen, je zult binnenkort een review zien verschijnen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sowieso Moonrock! Maar als ik moet kiezen tussen jou keuzes, dan wordt het de Pirate Black

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 22 January 2016 at 11:11 PM, scarface said:

Dat is de mirrored versie, echt een slechte rep. Maar voor die prijs ga je niet beter krijgen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Je heb inhoud geplakt met en format.   Remove formatting

Laden...
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten