Dennis

Online Prepaid Creditcard

Ben jij opzoek naar een prepaid creditcard? Dan ben je hier aan t juiste adres.

Ik ga jullie uitleggen hoe je makkelijk online een creditcard kunt aanvragen die per direct beschikbaar is en ook nog gratis is!

Aanvragen

Stap 1; Ga naar neteller.com

Stap 2; Klik op Join for free.

Stap 3; Je vult alle gegevens in en bij Desired account currency kies je voor US Dollar

Dit omdat je meestal betaald in dollars wat dus geen ''exchange fee'' met zich meebrengt.

Stap 4; Bewaar je Secure ID goed, deze heb je later nodig.

Stap 5; Je krijgt nu een e-mail van Neteller dat je account is aangemaakt, je kan nu inloggen.

Stap 6; Je logt in en klikt op Net+ Cards in de linkerhoek

Stap 7; Je ziet staan Net+ Virtual Prepaid Mastercard en klikt op ''Add a virtual card''

Stap 8; Je volgt de volgende stappen en vult je Secure ID in.

Stap 9; Gefeliciteerd je hebt nu een Online Prepaid Creditcard aangemaakt.

Stap 10; Je kunt je kaart bekijken door op de ''Play'' button te drukken en je Secure ID intevoeren

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu moet er natuurlijk geld op worden gezet

Stap 11; Kies links in het menu voor ''Money In''

Stap 12: Je kunt dmv iDeal, uKash, Paysafecard geld erop zetten

Stap 13; Nadat je er geld op hebt gezet kun je via je Prepaid Creditcard betalingen doen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waarom is dit beter dan een 3V Card of Voucher?

3V Card kost €10 eenmalig en brengt opwaardeerkosten met zich mee.

3V Voucher is onhandig omdat je met losse kaarten werkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Raad je aan om je identiteit te bevestigen of kan ik dit beter niet doen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

moet je hier dan wel je echte gegevens invullen? of kan je het gewoon verzinnen?

Gewoon je echte gegevens invullen. Ik zie ook geen reden om valse gegevens in te vullen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja inderdaad, ik dacht misschien iets met douane ofzo, als je "namaak"dingen koopt. Maar je adres hebben ze al, dus maakt niet veel uit ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik denk dat dit van de kaart zelf is, wat hier wordt uitgelegd, is de virtuele kaart. ik weet niet of dit ook daarop van toepassing is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de online creditcard inmiddels uitgeprobeerd, en het werkt goed. Alleen jammer dat je er niet op kan storten met ideal. Dus doe ik het maar met internetbankieren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan je een van deze kaarten ook met contant geld oploaden ? Ik krijg op mijn huidige werk contant uitbetaald super irritant.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, SnipSnap zei:

Kan je een van deze kaarten ook met contant geld oploaden ? Ik krijg op mijn huidige werk contant uitbetaald super irritant.

3V Card vouchers zijn ook te koop bij Benzine pompen, Supermarkten en post kantoren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Moet je je ID laten registreren ? Bij aanvraag kaart en bij het koop van de vouchers ? De mijne is bijna afgelopen dan vernieuw ik mijn ID eerst, is een ID niet noodzakelijk ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 2-2-2016 at 16:27, SnipSnap zei:

Moet je je ID laten registreren ? Bij aanvraag kaart en bij het koop van de vouchers ? De mijne is bijna afgelopen dan vernieuw ik mijn ID eerst, is een ID niet noodzakelijk ?

Nope. In iedergeval niet bij de 3V Voucher of Card. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan je hier gewoon op (zo goed als) alle buitenlandse sites mee betalen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze kaart is niet (meer) gratis..

Insufficient funds

You must have a positive balance in your account before applying for a Net+ Virtual Prepaid MasterCard®

Geld storten kost geld..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 procent wordt er nu verrekend. Ik heb er onlangs nog mijn vliegtickets mee betaald. Ik vind het ideaal eigenlijk. Gewoon via Ideal geld storten, het staat er binnen 10 minuten op. En daarna kan je gewoon je betalingen doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten