Banggood

GIVE-AWAY: Xiaomi Redmi Note 2

46 berichten in dit topic

Hoi hoi Banggood!

Leuk dat jullie (weer) een giveaway doen. Ik heb voorheen nooit meegedaan, maar ik wil het er deze keer zeker op wagen.

Persoonlijk denk ik dat de Xiaomi Mi5 het beste is, aangezien - buitenom het design van de soft- én hardware - zij vrijwel nooit problemen hebben gemaakt met de producten die zij leveren, in ieder geval niet uit mijn ervaring. De goedkoopste versie bevat alleen al 32GB, veel geheugen dus. Ze hebben een geweldige mobiel voor een niet overdreven dure prijs, zoals een iPhone 6s terwijl ze daarmee concurreren qua specs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke actie weer, ik ga zelf ook voor de Xiami MI5.

Omdat ik inmiddels al veel Xiaomi producten over heb laten komen en ik altijd weer verrast wordt door de kwaliteit ervan. Tel daarbij op de scherpe prijzen, goede specs en het strakke design dan heeft Xiaomi met de MI5  wederom een winnaar in handen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijk top Bezig! 

Goede start van 2016.

Ik ga voor 

• Xiaomi Mi5

Telefoons van dit merk zien er top uit.

Zeker voor wat je er voor moet betalen.

Kunnen andere merken een voorbeeld aan nemen.

Alleen de camera in Chineese toestellen vallen wel erg tegen vergeleken met die van Sony.

Daar zullen ze nog wel goed aan moeten werken.

Ps leuk verjaardagscadeau voor me moeder ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke actie doe er voor de eerste keer aan mee :) 

Ik kies zelf voor de LG G5 omdat deze telefoon heel goed is met de camera ( Beter dan de S7 ) en de batterij kan verwisselen dat heel handig kan zijn als je telefoon veel gebruikt of op reis bent zodat je het snel kan verwisselen. Bij de G5 kan je ook de Dac verwisselen om het geluid op te krikken dat ontwikkelt word door B en O :) 

Genoeg redenen om de LG G5 te kiezen.

Veel succes allemaal ! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toffe actie!

Zoals een aantal heren hierboven, ga ik ook voor de Xiaomi Mi5. Hij heeft een mooi strak design, goede specs en vooral scherp geprijsd. Zou zeker een goede vervanger kunnen zijn van mijn huidige telefoon.

De Vivo Xplay 5S ziet er echter ook wel goed uit. Ben benieuwd hoeveel je daadwerkelijk merkt van die 6GB ram.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke actie!

Ik ga zelf voor de Xiaomi, heb hier goede ervaringen mee gehad! Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy Note 3 maar de Xiaomi heb ik als beter ervaren.

Design is strak en degelijk. Nooit problemen gehad met software en hardware.

Dus ik ga voor de Xiaomi Mi5

Groeten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke actie! Ik ga voor de: LG G5

• Goede camera
  • Tof design
  • Batterij te verwisselen
  • Goede specs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weer een fraaie give-away!

• Xiaomi Mi5

Grotendeels omdat ik verwacht dat de Xiaomi de beste wordt qua prijs/prestatie verhouding, kijkend naar alles wat ze tot nu toe hebben uitgebracht. Ten tweede omdat ik het design er samen met de LETV er het strakst uit vind zien. Tevens zorgt het MIUI OS voor een zeer vloeiende ervaring. Beter dan de eigen skins die menig fabrikanten over Android heen gooien. Ook de keuze voor FHD resolutie i.p.v. de quad-HD resolutie zal de snelheid van de smartphone ten goede doen zonder dat dit afbreuk geeft aan de scherpte(dat verschil tussen quad-HD en FHD merk ik niet). Als laatste, de optie voor dualSIM, wat ik zelf ook in mijn huidige toestel heb en gebruik vind ik een pluspunt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga voor de LG G5.

Dit is omdat ik LG het meeste vertrouw van deze merken.

Verder heeft het echt een goede camera en een verwisselbare accu!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke give-away!

Ik ga voor de Nubia Z11B)

• Erg strak design, met het opvallende scherm dat doorloopt tot de zijkant en een lichte bolling heeft.
  • Geheugen van 128gb, dat uitbreidt baar is tot maar liefst 200 gb via micro sd.

Verder ongeveer de zelfde specs als de andere genoemde smartphones maar toch lijkt dit mij de beste.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een mooie giveaway.

Ik ga voor de Xiaomi Mi5, omdat mijn ervaring met Xiaomi heel goed is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Xiaomi Mi5 lijkt mij het beste, door de prijs/kwaliteitsverhouding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Top actie weer van banggood!

• Xiaomi Mi5

Omdat ik diep van binnen toch wel een beetje een Xiaomi fanboy ben geworden :wub:

Ze brengen goede telefoons uit, met altijd een kwaliteit/prijsverhouding die top is! OS is ook heel mooi en voelt "premium" aan.

Veel succes iedereen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

tussen deze telefoons kies ik toch de xiami vanwege prijs/kwaliteit, kunnen veel bedrijven nog van leren!

Daarnaast vind ik het design (van zowel de buitenkant als de software) bij  xiaomi erg mooi!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke actie Banggood!

Persoonlijk zal ik voor de Nubia Z11 gaan omdat ik het design erg mooi vind, + Hij past mooi bij me Iphone 6.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waanzinnige actie Banggood!
Ik ga voor de volgende telefoon op nummer 1: Xiaomi MI5. 
Xiaomi heeft mij altijd nog verrast. Super kwaliteit voor een zeer mooie prijs! Dus dat zal ook wel zo zijn met hun telefoons & tablets.
Verder ziet de telefoon er goed uit kwa looks!
Op de 2e plek ga ik dan toch maar voor LG. Aangezien ik die andere merken niet ken. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Banggood! Leek me leuk om even mee te doen.

Ik ga voor de G5, heb de G2 een hele tijd terug gehad en was er heel blij mee. LG's hebben altijd hele goede schermen, accu, camera en prijs/kwaliteit. Ik vind het helemaal gaaf dat ze de ballen hebben gehad om met totaal iets anders op de markt te komen dit keer.

Xiaomi's heb ik nog niet gehad, ben wel erg benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een mooie actie!!

Persoonlijk vroeger slechte ervaring met Android gehad op me HTC Legend en nooit meer iets van Android gehad. Ik zou dannaar het design gaan kijken en maximale geheugen. Dan zou ik zelf voor de Z11 kiezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Top actie banggood!
Ik ga voor G5, ik vind dat LG zeer goede service levert bij problemen en dat de prijs/kwaliteitsverhouding ook heel goed zijn bij de meeste LG toestellen. (De verwisselbare batterij en de goede camera waar LG over beschikt zijn natuurlijk een pré) 
Overigens heb ik weinig ervaring met chinese toestellen dus kan ik bijna niets anders dan voor de LG gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben sinds ik het china shoppen een beetje ontdekt hebt best wel fan geworden van Xiaomi en daarom ga ik ook voor de Mi5. Wat ik belangrijk vind aan een telefoon is vooral het uiterlijk, aangezien ik van Xiaomi al verwacht dat de telefoon goed werkt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie actie Banggood!

zelf zou ik kiezen voor de LeTV Max Pro.

zelf heb ik geen ervaring met LeTV maar deze telefoon ziet er op het eerste gezicht zeer strak uit (design).

De specs van deze telefoon zien er ook perfect uit, de octa-core processor 2.GHz ect.

ik zou hem voornamelijk kopen om de processor, het scherm, ( 2560*1440 pixels :D) en de 21MP camera! 

Het zou ook een leuk verjaardags kado zijn. 8 maart jarig:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 26/02/2016 at 7:31 AM, Banggood said:

De spelregels:

• 1 deelname per persoon (met verschillende accounts meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
  • De actie loopt van vrijdag 26 februari t/m zondag 6 maart, 23.59 (NL-tijd)
  • De winnaar wordt door een collega gekozen en op maandag 7 maart bekend gemaakt. Forum-China moderators mogen ook meedoen.

Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de winnaar.

Leuke actie! Vraag mij alleen af op welke criteria iemand 'gekozen' word? 

Mochten er bijv. Speciale eisen aan zitten ben ik wel benieuwd.  Ben namelijk niet vies van een unboxing video maken, uitzonderlijke tests of review er van te maken. :)

Desalniettemin,  ik vind beide toestellen, de Mi5 en LeTV/LeEco Le max pro beide erg interessant.  Daarnaast zit ik ook al stiekem te wachten op de meizu pro/mx6,  elephone future of the LeEco Le 2. Word een spannend voorjaar wat betreft goedkope topmodellen. :)

Succes allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk de LG G5 aangezien het een wat bekender merk is en ik denk dat dat meer kwaliteit is dan kwantiteit. Maar ik denk dat Xiaomi ook wel goed in de marktlijn zit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten