Gearbest intel promotion promotion
intel promotion
Banggood

GIVE-AWAY: Xiaomi Redmi Note 2

46 berichten in dit topic

Mooie actie!

Ik ga toch voor de Xiaomi Mi5. Ze maken al een tijd nu geweldige telefoons en ze werken samen met Qualcomm, dus de telefoon is helemaal geoptimaliseerd voor de 820. Daarbij staat de Mi5 hoog op mijn verlanglijstje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke actie Banggood!

Ik ga voor de Xiaomi Mi5 dit doordat ze erg goede telefoons op de markt brengen en ze er ook premium uit zien en van kwaliteit zijn!
Ik vind het zeker weten een goed merk waarvan de producten ook nog eens betaalbaar zijn voor de consument.
En onder hun eigen term Innovation made compact zie ik de Snapdragon 820 graag in de Xiaomi Mi5 verschijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke actie, en ik waag maar eens een gokje! En uiteraard als het gewonnen heb komt er een uitgebreide review van de telefoon. 

Ik kies voor de LG G5; Waarom? 

- Goede camara,

- Fijn besturings systeem,

- Goed en scherp beeld (beste wat er is, mijn mening).

- Verwisselbare batterij. 

- Snel toestel.

- Lange batterij dag. 

Bedankt voor de actie! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Allereerst hele mooie actie Banggood :)!

Ik kies de Xiaomi MI5. Buiten dat het een prachtig toestel is, is ook de prijs/kwaliteit verhouding weer als vanouds top. Je krijgt een premium telefoon voor de veel minder geld dan bijv. een Samsung. Of te wel: voor hetzelfde geld koop je er ook nog een Xiaomi Mi Pad 2 bij :)! Chapeau voor Xiaomi!

Iedereen succes !!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 27-2-2016 at 00:11, Kanem0chi zei:

Leuke actie! Vraag mij alleen af op welke criteria iemand 'gekozen' word? 

Mochten er bijv. Speciale eisen aan zitten ben ik wel benieuwd.  Ben namelijk niet vies van een unboxing video maken, uitzonderlijke tests of review er van te maken. :)

Desalniettemin,  ik vind beide toestellen, de Mi5 en LeTV/LeEco Le max pro beide erg interessant.  Daarnaast zit ik ook al stiekem te wachten op de meizu pro/mx6,  elephone future of the LeEco Le 2. Word een spannend voorjaar wat betreft goedkope topmodellen. :)

Succes allemaal!

Hi, goeie vraag! Nadat de give-away is afgelopen check ik of er reacties zijn geplaatst die niet voldoen aan de voorwaarden van de give-away. Die doen in dat geval niet mee. Vervolgens kiest mijn collega random een winnaar (zo heeft iedereen een even grote kans om te winnen) en geeft de naam dan door aan mij. Ik plaats deze vervolgens op het forum.;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou zelf voor de Nubia Z11 gaan, erg mooi design en een hele goede camera. Rest van de specs zijn ook prima voor wat ik er mee zou willen doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke actie, ik zou voor de Xiaomi Mi5 gaan, leuk design, en bang for buck, een echt vlaggenschip telefoon, met de nodige china kwaliteit/prijs.

Kortom weer een leuke actie, hoop dat ik eens de gelukkige ben, mijn Huawei P6 is wel bijna kapot :emo:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Xiaomi Mi5 uiteraard, aangezien alle producten van Xiaomi gewoon awesome zijn. Verder ben ik een fan van MIUI en is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon het beste. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke actie!!. Ik heb bijna alles van Xiaomi van speaker tot powerbank alleen ontbreekt de mobiel nog. De specificaties zien er goed uit maar ben altijd sceptisch geweest over een telefoon importeren uit China. Misschien binnenkort maar eens uitproberen of hem winnen zou ook tof zijn :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De LG G5. De specs zien er goed uit en het feit dat ie modulair is is ook iets waar ik graag gebruik van maak. De scheerapparaat-module en de laser-module vind ik al genoeg redenen om deze telefoon aan te schaffen. Verder ziet het toestel er erg stevig uit en alle sensoren die ik gebruik zitten er ook op.

Goeie actie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goede zet.

Ik zou voor de Xiaomi Mi 5 gaan.

Waarom?

Kwa uiterlijk ziet deze telefoon er erg professioneel uit. Mooi design. De features zijn ook erg interessant vind ik zelf. Zo heeft deze telefoon Quick charge 3.0. Erg handig te combineren met mijn Xiaomi power bank dus die ik nog steeds erg veel gebruik in de langdurige trein :)

Android is ook altijd goed en handig om mee te werken. 

Samen met de memory en prijs verhouding tot de specs die de telefoon heeft, een erg goede keus.

Banggood ga zo door!

Leuke actie, fun.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Xiaomi 4 omdat mijn vader deze heeft. De nieuwere toestellen zullen vast beter zijn. Maar bij de Xiaomi 4 heb ik in het echt gezien dat hij goed en degelijk werkt.

Hij maakt mooie foto's en is niet te traag. Ik vind het sowieso beter als samsung. Hdt is een mooie strakke en degelijke mobiele telefoon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tof dat Banggood zich wederom op het forum laat zien met een gave give away!

Mijn persoonlijke voorkeur heeft de Nubia z11.

Dit voornamelijk door het geweldige design. Het brede scherm vind ik er erg goed uitzien en geeft een futuristische indruk.

Tevens heeft de telefoon 4GB RAM wat ruim voldoende is, hele hoge kwaliteit foto's en video's en een goede resolutie.

Al met al een telefoon die zeker kan opboksen tegen de grote merken! Wat een top toestel.:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen heeft mijn collega (zoals altijd) weer een winnaar uitgekozen. De gelukkige is Secondspirit! Gefeliciteerd!:D
Ik ontvang graag in een privébericht je naam, volledige adresgegevens, emailadres en kleurvoorkeur. De telefoon komt dan z.s.m. jouw kant op! Mocht je het leuk vinden om een review te schrijven dan denk ik dat veel mensen dat interessant zouden vinden.;)

Voor degenen die niet hebben gewonnen: Bedankt voor het meedoen, en er komen nog veel leuke acties aan de komende tijd, en ik hoop weer op jullie deelname bij de volgende weggeefactie!:)

Tot slot nog even een bedankje richting Dennis voor weer een fijne samenwerking!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! En ik hoop binnenkort een leuke review van je te zien ;)

En namens Forum-china.nl wil ik Banggood weer bedanken voor deze leuke actie! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, Dennis zei:

Gefeliciteerd! En ik hoop binnenkort een leuke review van je te zien ;)

En namens Forum-china.nl wil ik Banggood weer bedanken voor deze leuke actie! 

Inderdaad heel tof dat banggood gewoon telefoons aan ons weggeeft! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor de Give-Away banggood. Ik wens jullie allemaal veel succes met de volgende give-away. Ik contacteer u zo snel mogelijk ! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Contact