Dennis

[16-05] Forum opgeschoond - Discussies over namaak niet toegestaan.

41 berichten in dit topic

Gegroet,

Zoals jullie misschien al hadden gezien is het forum opgeschoond en zijn er enkele categorieën en topic's verwijderd van het forum. Het is niet toegestaan te discussiëren, advies te geven, Reviews te maken of linkjes te plaatsen op het forum over nagemaakte goederen uit China.

De reden hiervan is omdat het risico helaas te groot is en ik het mezelf niet kan veroorloven de verantwoordelijkheid te dragen of een eventuele boete te betalen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en met plezier actief blijven op het forum.

In de loop van de dagen zullen er nog enkele Topic's worden verwijderd welke niet aan de regels voldoen en worden nieuwe Topic's welke over nagemaakte goederen uit China gaan ook verwijderd.

Dit forum zal vanaf nu dus in het teken staan van algemene informatie over Shoppen uit China en het delen van leuke producten uit China. Verder is alles toegestaan wat binnen de huidige lijnen staan van het forum.

Voor vragen en/of opmerkingen kun je contact met mij opnemen via de PM.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, jelport zei:

Heel jammer , kost leden deze maatregel.

Snap ik, maar ik had helaas geen andere keuze. Ik verwacht ook niet dat jullie mij financieel bijstaan bij eventuele problemen. Daarom heb ik deze keuze helaas moeten maken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Begrijpelijke keuze, uiteindelijk is er maar 1 verantwoordelijk voor deze website hoe je het ook went of keert. Mochten de merken ipv. de importeerders de faciliteerders opzoeken.. dan ben je nog verder van huis. 

Overigens zag ik de laatste tijd toch al een verschuiving plaats vinden van zo goedkoop mogelijk (kwaliteit) counterfits proberen te scoren naar degelijke gadgets en vernieuwende artikelen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is er ook weinig meer aan.

Daar gaat al mijn ingestoken tijd :(

en ineens is alles weg... :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wauw, kreeg 2 weken terug over dit forum te horen. Jammer gaat het gedeelte weg waar ik de meeste tijd op zat. Snap het ook wel... Iemand een alternatief xd...

#RIP

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is treurig nieuws! Dit was juist de definitie van het forum... heel jammer maar begrijpelijk.

Hopelijk vinden we een andere oplossing!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu zal het forum uitsterven ben ik bang ;(

als we nu verder gaan op het oude forum krijgt de oude eigenaar miss een boete ook wel lachen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Fakeitems zei:

Nu zal het forum uitsterven ben ik bang ;(

als we nu verder gaan op het oude forum krijgt de oude eigenaar miss een boete ook wel lachen?

Hahahaha, dan zal Freek ineens raar opkijken :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, Axel zei:

Hahahaha, dan zal Freek ineens raar opkijken :D

Freek is niet meer de eigenaar van dat forum. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Einde forum zou je kunnen zeggen...

Sinds wanneer is deze (nieuwe) regelgeving ingegaan ? Komt het uit de Nederlandse wetgeving of Europese?

Tot slot bedankt voor alle ingestoken tijd en investeringen van de site beheerders & leden :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

heey, adminisrator en andere leden. ik ben pas nieuw op dit forum maar ik vond het super. maar je hebt het transcript van de site toch?

Zouden we het miscchien via .onion kunnen doen met de tor browser. ( als er vrij uit kinderporo en verkrachtingsfilmpjes  kunnen worden verspreid hoezo zou een goed forum dan niet kunnen) dit omdat de anoniemiteit van de beheerder word behouden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wist niet dat dit ging gebeuren, jammer maar snap het dat jullie geen enkel risico nemen. Dan maar lullen over xiaomi 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Erg jammer dit. Hier ging het mij om op het forum. Ik heb laatst een forum gebouwd waar niks op word gebeurd. Als mensen geintresseerd zijn maak ik dat om naar een namaak forum.  www.soldiers-forum.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten