Dennis

[16-05] Forum opgeschoond - Discussies over namaak niet toegestaan.

41 berichten in dit topic

soldiers-forum.nl heb ik laatst gebouwd voor een test maar ligt nu stil. Als mensen geintresseerd zijn bouwen we het om naar namaak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, jelly zei:

soldiers-forum.nl heb ik laatst gebouwd voor een test maar ligt nu stil. Als mensen geintresseerd zijn bouwen we het om naar namaak.

hmmm doe maar dan denk ik :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vreselijk om dit treurige nieuws te lezen. Hopelijk komt er snel een alternatief.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 17-5-2016 at 18:17, jelly zei:

Vind ik ook een goeie oplossing

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel erg jammer, al was ik de laatste tijd inactief. 

@Dennis Kan je dan ook niet de hele forum privé maken? Zodat er geen nieuwelingen in kunnen en mensen die geen account hebben niets kunnen zien.

Het lijkt een naar idee maar om niet gepakt te worden zie ik dit als de beste oplossing.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
53 minuten geleden, SS50 zei:

Heel erg jammer, al was ik de laatste tijd inactief. 

@Dennis Kan je dan ook niet de hele forum privé maken? Zodat er geen nieuwelingen in kunnen en mensen die geen account hebben niets kunnen zien.

Het lijkt een naar idee maar om niet gepakt te worden zie ik dit als de beste oplossing.

vind ik ook een goed idee

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 17 mei 2016 at 14:27, mrhublot zei:

horloge replica forums kunnen wel blijven bestaan hoe kan dit?

Nog niet alles is weg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je wel reviews van namaak producten mag maken zonder enige merk te benoemen?

Zoja, dan kan je der toch voor zorgen dat iedereen zich zelf moet voorstellen en akkoord moet gaan dat ze geen merken zullen benoemen in hun review behalve modelnamen bijv: "UGO 2016 REVIEW" in plaats van: " PARAJUMPERS UGO 2016 REVIEW" pas als ze akkoord zijn gegaan heb je toestemming en toegang tot het schrijven en bekijken van een review.

@Dennis

@Bob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh.. Wilde mezelf net voorstellen in ''Even Voorstellen''. 

Strafbaar is het niet toch? Want Forum-China verkoopt niks en had advies/reviews worden door andere gegeven. 

Hopelijk komt er nog verandering in of is er al ergens een alternatief ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Eenjordi zei:

Oh.. Wilde mezelf net voorstellen in ''Even Voorstellen''. 

Strafbaar is het niet toch? Want Forum-China verkoopt niks en had advies/reviews worden door andere gegeven. 

Hopelijk komt er nog verandering in of is er al ergens een alternatief ? 

snap het ook niet goed want op reddit doen ze ook reviews over namaak

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 17-5-2016 at 14:27, mrhublot zei:

horloge replica forums kunnen wel blijven bestaan hoe kan dit?

Dennis is bang, zij niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
dit forum is net als IF dood

Inderdaad.

De nieuwe eigenaren zouden er nieuw leven inblazen.

Nou. Je ziet het!

Ik wil geen moderator meer zijn hier.

Laters!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

When looking for the best pocket knife, make sure you follow these simple yet weird tips or else you might be in for a big shock. . This guide will walk you through what you should look for in a pocket knife as well as the top 6 best folding knife  recommended by Knife Up.

Unlike other knife  online, this review is part personal review as well as part meta-review (we research the web and are reporting what other people are stating about the best pocket knife). The benefit of this to you is that you save time! Read on as I share with you some amazing best folding knife.

Appreciate the correction Doug! I know when I went to best folding knife a few weeks ago the only knife I brought was a tiny keychain Leatherman multitools folding bike.

Mnandi-M390-Blade-snake-wood-TC4-Titanium-handle-folding-knife-Copper-washer-hunt-camp-Pocket.jpg_640x640.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten