Banggood

[GIVE-AWAY] 6x BlitzWolf 3350mAh mini-powerbank!

WINNEN: 6x BlitzWolf  mini-Powerbank!

BlitzWolf, bekend van de kwaliteitskabels en -opladers, komt nu met een nieuwe mini-powerbank! Deze BlitzWolf P2 3350mAh powerbank is klein, licht en makkelijk mee te nemen! Hij komt in 3 kleuren: zwart, blauw en zilver. Ik geef deze week van elke kleur 2 stuks weg, en daar kan jij er één van winnen!

HPW3V01l.jpg

Zo doe je mee aan deze give-away:

• Ga via deze link naar ons BlitzWolf-assortiment;
  • Selecteer een BlitzWolf-product waarvan jij denkt dat het goed van pas kan komen;
  • Plaats de link van dat product in een comment, inclusief de kleur powerbank die je wilt winnen.

Voor meer informatie, foto's en specificaties kun je hier de productpagina bekijken.

De spelregels:

• 1 deelname per persoon (met verschillende accounts meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
  • De actie loopt van dinsdag 17 mei t/m zondag 22 mei, 23.59 (NL-tijd)
  • De winnaars worden door een collega willekeurig gekozen en op maandag 23 mei bekend gemaakt. Forum-China moderators mogen ook meedoen.

Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de winnaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit super lang achter m'n mobiel dus dit is echt heel handig, ik wil namelijk geen oogschade oplopen haha :P

http://www.banggood.com/BlitzWolf-BW-LT1-Eye-Care-Protection-Smart-LED-Rotatable-Dimmable-Desk-Lamp-Light-2_1A-USB-Charging-p-1025550.html

Verder heel tof dat je deze give-away doet! Als je besluit dat je er eentje aan mij geeft dan zou ik hem graag in zwart willen.

Groet

Mark

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Top actie weer. Vorige week de fast charger en reversible usb kabel binnen gehad, en ben er zeer tevreden mee. 

Altijd al is een selfiestick willen hebben, handig voor op vakantie en met festivals.

Als ik win zou ik graag een zwarte willen, ben me xiaomi powerbank laatst kwijtgeraakt dus zou wel goed van pas komen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk dat jullie weer een give away doen Banggood!

Ik zou graag de waterproof speaker willen hebben, die lijkt me echt enorm handig. Heb al eens eerder een waterproof gehad, maar die werkt helaas nietmeer.

Ik zou graag de zwarte powerbank willen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze zou handig van pas komen als ik over een paar maanden in curacao zit voor stage hahaha! http://www.banggood.com/BlitzWolf-20W-3A-Foldable-Portable-SunPower-Solar-Cell-USB-Solar-Panel-Charger-with-Power3S-for-iPhone-6s-Plus-p-1012412.html

Daarnaast is een powerbank ook niet overbodig voor mij! mijn powerbank van Xaomi is helaas kwijt geraakt :( Mocht ik hem winnen dan is de kleur zwart welkom!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://www.banggood.com/BlitzWolf-BW-LT5-IP68-Waterproof-LED-Lamp-Light-2600mAh-Powerbank-Emergency-Camping-Light-p-1030512.html

super handig een waterproof LED Lamp ik raak ze altijd kwijt maar toch handig voor vakantie en reparaties ik kan ze altijd wel gebruiken :P!!!!

als ik win zou ik graag de blauwe willen en als die niet op vooraad is de zwarte !!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blitzwolf maakt wel toffe producten, merk ik nu eigenlijk pas op. Heb zelf al de selfie stick van ze, maar die lamp die hier al eens genoemd is lijkt me ook erg gaaf. Gadget die ik waarschijnlijk het meest zou gebruiken, is denk ik de solar pack.

Mocht ik winnen, dan zou ik de zilveren graag willen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://www.banggood.com/BlitzWolf-VR-Glasses-with-Bluetooth-Control-Virtual-Reality-Headset-For-3_5-6_0-inch-Cellphone-p-1039435.html

Deze VR headset lijkt mij tof om met mijn galaxy s7 te gebruiken (geen samsung VR gekregen helaas), dus deze headset lijkt mij een goed alternatief.

De kleur powerbank die ik zou willen winnen is zwart :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De volgende zes members hebben tijdens de give-away van vorige week een BlitzWolf mini-powerbank gewonnen!

• Justin
  • baws
  • RTX
  • Maxi
  • Sheva
  • mtchel112

Gefeliciteerd! Stuur me even een privébericht met je naam, adres en e-mailadres, zodat we de prijzen kunnen versturen.;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteerd allemaal!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Great post!! Thanks for your sharing this post.

Beautiful content useful sharing this post. This post interesting and informative for mountain knife and different kind of with to best folding knife .

Nicely post ! with a  Thanks for to your sharing this post  here.

images (3).jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten