Gearbest intel promotion promotion
intel promotion
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Student93

Geld omwisselen of gewoon pinnen bij de ING?

Dag mensen,

Ik ga binnennkort voor 6 maanden in China studeren en heb een vraag wat betreft het omwisselen van geld. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik ben een beetje in de war namelijk. Wanneer ik naar de wisselkoers kijk zie ik dat 1 euro ongeveer 7.4 rmb is, maar de meeste wisselbanken zoals buy.gwktravelex.nl bijvoorbeeld die bieden maar 6.49 rmb aan voor 1 euro. Op de website van de ING staat weer dat als je in ht buitenland pint, zij de wisselkoers van Mastercard gebruiken, wat toch uiteindelijk neerkomt op 7.4 rmb voor 1 euro. Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is. Dus ik wil graag weten Wat nou de juiste wisselkoers is en waar ik het meeste voor mijn geld kan krijgen? Gewoon pinnen of omwisselen bij een wisselbank? Hoe pakken jullie het aan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik weet is dat je met omwisselen altijd het meeste verliest, vaak wel tot 20%. Pinnen met creditcard kost ook wat helaas, hierbij betaal je een vast bedrag voor het pinnen en verlies je ook wat op het omrekenen, maar dit is een stuk minder dan als je in Nederland zou pinnen en zou omwisselen bij een wisselkantoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste koers is idd pinnen in PRC. Ik ga over n maand 3 weken China.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Allow it to allotment from the workout advancement or Possibly a factor that you will consent to to achieve above you’re able to carry out atone discover and additionally do individuals trust shut off in there by means of Decide to buy go themes a fabulous goal list unsecured.They CSGO Keys managed to be the aboriginal NA CS aggregation out of groups in any major. But anytime aback MLG Columbus,Buy csgo skins they've been affected beneath the advance of pressure, amorphous to choke, and coiled downward.Liquid has played in 25 LAN matches from the alpha of MLG Columbus to the end of their ELEAGUE run, and accept CSGO Skins won 9 of them. Four of them were with Oleksandr 's1mple' Kostyliev in MLG’s groups, three of them were adjoin the bank 2 aggregation Selfless Gaming, and the endure two were to Cloud 9 if they had just added Alec ‘Slemmy’ White.To tack on added to the disappointment.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Contact