Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Heritage

[Review] Smith & Wesson Folding Knife [eBay]

Dit keer eens totaal wat anders.. een zakmes / folding knife! Enjoy!

Geplaatste afbeelding

Inleiding - Smith & Wesson

Ik was opzoek naar een zakmes en via google en forums op Smith&Wesson tegen gekomen, die waren wel degelijk en niet duur. Maar in nederland niet goed te krijgen en via de webshop van ze snel 50$ kwijt. VInd ik wel wat veel voor 'even' een zakmes voor de vakantie erbij halen... Dus toen maar via ebay zoeken of dat goedkoper kan.. En jaa hoor! Dat kon zeker goedkoper. Dan hopen dat de kwaliteit hetzelfde is Geplaatste afbeelding

Informatie

Link Shop : http://stores.ebay.c...m/yuanqstores/�
Item gekocht in auction, hij verkoopt veel meer dus zelf ff kijken of ze dit item zelf nog hebben. Ik heb een tijdje gewacht en op het goede item geboden, ik heb eerder hetzelfde mes voor het dubbele zien weggaan. Kwestie van geduld dus Geplaatste afbeelding

Gewicht: 200 gram
Verzend Methode: Hongkong Post
Prijs: US $7.00
Verzendkosten: Gratis verzendkosten
Totaal Prijs: 5,64 EURO, geen geld natuurlijk.
Aankoopdatum: Net voor de zomervakantie van 2014

Linkje naar het album van mijn foto's : http://imgur.com/a/Y1rXg

Review & Info

Het mes werd geleverd met een kleine gebruiksaanwijzing en een doosje. Erg klein, goedkoop en.. Ik heb niet bepaald een gebruiksaanwijzing nodig om te weten hoe een mes werkt, maar toch erg fijn!

Het mes dient al sinds de zomervakantie voor vanalles en nog wat. Hij werkt prima, een klein beetje begint de zwarte kleur van het lemmet te verkleuren naar staalkleur maar dat geeft niet. Het logo aan beide kanten is nog prachtig en hij is nogsteeds perfect scherp. Je kan zelf door het sterretje te draaien de soepelheid instellen, als je heb los instelt kan je hem open 'gooien' en stroef dan moet je hem er echt uit halen. Geld ook voor andersom natuurlijk. Het heeft een 'lock back' systeem. Als je dus op de achterkant drukt kan hij open. Je moet hem er dan wel zelf uitschuiven of uit gooien.

Het mes heeft een scherpe kant en daaronder een kartelkant. Beide werken prima en kunnen veel aan. Het mes voelt stevig aan en het lemmet is gemaakt van een bepaalde chinees staal (C4H4MOV) als ik het goed heb. Dit is niet persé chinese kwaliteit, het mes is namelijk USA manufactured, maar met de chinese methode van maken van staal. Al met al is het echt een goedkoop mes met prima kwaliteit. Ik ben tevreden want hij werkt ook nog eens goed, je hebt er een clip bij en dan kan je hem aan je riem of dergelijke hangen. Helaas zit er geen beschermer of hoes bij maar, wat wil je? Het serie nummer staat netjes op het lemmet onder het logo

Al met al heel tevreden. En nee, dit word niet gebruikt voor illegale activiteit en daar wil ik jullie ook niet toe aanzetten dmv. deze review.

Pluspunten
-Kwalitatief goed
-Veel goedkoper en gelijk of beter vergeleken met messen hier in een winkel of van marktjes.
-Mooi afgewerkt, geen poespas.
-Scherp genoeg.

Minpunten
-Verpakking slecht, geen hoesje/beschermer.

Cijfer: 8/10

P/K: 9/10. Zo goedkoop en goed

Foto's

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Great post!! Thanks for your sharing this post.

Beautiful content useful sharing this post. This post interesting and informative for mountain knife and different kind of  with best folding knife .

Nicely post ! with a  Thanks for to your sharing this post  here.

Hey guys check out this website it's about knife it's awesome  https://foldingreviews.com/best-folding-knife/

folding knife.jpg

aangepast door foldingknfie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten