Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Phoebus

Mariobrands/ Modatal

Ik heb een vorige week vrijdag een jas besteld op Modatal, (mariobrands). Er is veel gebeuren over die site of het nou echt of nep is (scam) maar dat is het niet, het is 1:1 of als je geluk hebt is het echt. Ik heb dus mijn jas daar besteld maar ik heb hem niet na 2 werkdagen ontvangen wat de meeste mensen wel hebben. Ik las ergens dat iemand zei dat het eerder 1-2 weken duurt, ik denk of ik hoop dat ik minder geluk heb gehad en dat dit mij overkomen is en dat het bij mij gewoon het geval is dat het langer duurt inplaats van 1-2 werkdagen en dat ik mijn jas nog wel krijg.  Kan iemand mijn gevoel bevestigen ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De verzending uit China kan nog wel eens verschillen, ik zou het dus even rustig afhouden.

Geef je een update als je het binnen hebt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is modatal t zelfde als mariobrands? Wilt iemand mij even uitleggen?  Heb namelijk mooie schoenen gezien op de site modatal maar vroeg me af of het te vertrouwen is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 28-1-2017 at 17:59, Guest Tt zei:

Is modatal t zelfde als mariobrands? Wilt iemand mij even uitleggen?  Heb namelijk mooie schoenen gezien op de site modatal maar vroeg me af of het te vertrouwen is?

Ik heb eerder schoenen en 3 jassen daar besteld. Tot nu toe is alles aangekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 28-1-2017 at 17:59, Guest Tt zei:

Het is vertrouwbaar ik heb er een dsquared trui op gekocht en hij kwam aan na 3 dagen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het echt is en niet oplichtbaar, hoezo kan je ze alleen bereiken via email? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6-2-2017 at 23:27, Gast zei:

Het is vertrouwbaar ik heb er een dsquared trui op gekocht en hij kwam aan na 3 dagen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan je miss eens een QR scan maken van de barcode in de jas die staan er meestal in en als je dan om de oficiele site komt van het merk is die echt wie dat even zou wille doen zo een held zijn dan weet je direkt of het echt is of nep

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is 1:1 en dus niet echt, maar komt dus wel aan. Ik heb zelf al meerdere artikelen gekocht daar zoals een moncler jas en een dsquared broek en shirt en is van goede kwaliteit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

modatal is 100% echt het is wel 1;1 maar ze leveren echt me vriend heeft vorig week een louboutin en paar andere shirtjes gekocht

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had jas van daar maar je kwam met QR code wel gewoon op moncler website 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 2017-6-15 at 22:03, Gast zei:

Ik had jas van daar maar je kwam met QR code wel gewoon op moncler website 

Omdat die QR code ook gekopieerd is,

Voor deze prijzen heb je geen orgineel, alles is 1:1 zelfde als bij thebrandcloset.co.uk

Als je wel orgineel met korting wil kan je beter naar een outlet gaan dan via deze websites bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 28-5-2017 at 16:00, Guest Luc zei:

Het is 1:1 en dus niet echt, maar komt dus wel aan. Ik heb zelf al meerdere artikelen gekocht daar zoals een moncler jas en een dsquared broek en shirt en is van goede kwaliteit.

Hoe zat die dsquared broek? Hoe valt ie om je taille en benen en hoe is ie naar een aantal keer wassen? Had je ook verfvlekken erop? Zijn deze vervaagd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Je heb inhoud geplakt met en format.   Remove formatting

Laden...
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten