Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Phoebus

Mariobrands/ Modatal

42 berichten in dit topic

Hoi Phoebus,

heb je de spullen binnengekregen of nog steeds niet?

groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

net een canada goose besteld een kijken of die binnenkomt 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

iedereen heeft tot nu toe gezegd dat ze iets hebben besteld maar niemand heeft bevestigd dat ze iets hebben binnengekregen.

Wat mij betreft totaal niet betrouwbaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik snap dit niet ls ik het betaal komt het dan wel aan binnen 2 weken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste mensen,

Mijn vriend en verschillende andere kenissen hebben besteld ener werd altijd geleverd. MIjn vriend had een cg jacket gekocht niet te onderscheiden van het echte.

Volgens mij komen ze van turkije, hoog kwaliteit kopieen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo ik wil iets bestellen bij modaplein/modatal maar ik ik weet niet of het betrouwbaar is laat het even weten als je ooit daar eens hebt besteld en is aangekomen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vrijdag Valentino schoenen bestelt effe kijken of het binnen komt of niet ik hou jullie op de hoogte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 19 november 2017 at 19:58, Guest kas023 zei:

Ik heb vrijdag Valentino schoenen bestelt effe kijken of het binnen komt of niet ik hou jullie op de hoogte.

En?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil wat bestellen maar ik weet niet of het betrouwbaar is (iemand ervaring)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is zeker betrouwbaar, heb er al valentinos gekocht en balenciagas beide keren netjes binnengekregen en goed kwaliteit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zijn echte oplichters , heb van modatal een paar prada schoenen besteld en is tegengehouden door de belgische douane , en kijk wat er gebeurd is . Heb een dikke boete gekregen maar niet van de douane! De boete wordt opgelegd door prada zelf, nu de eigenaar van modatal bleek een turk te zijn hij heet oktay maar tegen mensen zegt hij deniz . OKTAY gaf uiteindelijk mijn GELD terug maar we boete ik moest betalen was 500EURO VOOR SCHOENEN VAN 150EURO. En daar zit je dan lekker in je kont genomen door hun. Ik weet nu alles van ze . De canada goose jassen komen van istanbul uit de stad ‘Bagcilar’ ben met die man zelf gaan praten in istanbul en vertelde het over hun. Blijbaar is de aankoop prijs van een canada goose jas 50€ en wordt verkocht voor 200-350€ op modatal , mariobrands, etc...  

mijn goude tip koop het niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Amk jaahh de ene zegt het is betrouwbaar en de ander zegt is niet betrouwbaar Wats het nou lan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 20/1/2018 at 18:06, Guest Anoniem123 zei:

Het zijn echte oplichters , heb van modatal een paar prada schoenen besteld en is tegengehouden door de belgische douane , en kijk wat er gebeurd is . Heb een dikke boete gekregen maar niet van de douane! De boete wordt opgelegd door prada zelf, nu de eigenaar van modatal bleek een turk te zijn hij heet oktay maar tegen mensen zegt hij deniz . OKTAY gaf uiteindelijk mijn GELD terug maar we boete ik moest betalen was 500EURO VOOR SCHOENEN VAN 150EURO. En daar zit je dan lekker in je kont genomen door hun. Ik weet nu alles van ze . De canada goose jassen komen van istanbul uit de stad ‘Bagcilar’ ben met die man zelf gaan praten in istanbul en vertelde het over hun. Blijbaar is de aankoop prijs van een canada goose jas 50€ en wordt verkocht voor 200-350€ op modatal , mariobrands, etc...  

mijn goude tip koop het niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Je heb inhoud geplakt met en format.   Remove formatting

Laden...
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten