Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Rofanl

Niet tevreden over service

Onlangs bij Aliexpress een 2TB externe harde schijf besteld. (€ 56,79) Na een aantal weten kreeg ik hem netjes in huis. Op de doos stond vermeld dat het een 2TB schijf was. Echter, bij het formatteren bleek de schijf slechts 60GB te zijn. Dus een kleine 1940GB te weinig. Klacht ingediend bij AliExpress met foto's als bewijs meegestuurd. Reactie van seller was dat hij € 28.63 wilde vergoeden en dan hoefde ik de verkeerde schijf niet terug te zenden. Duidelijk gemaakt aan seller dat ik hiermee niet accoord ging en gewoon het juiste product wilde hebben of een totale refund van het betaalde bedrag. Deze meneer scheen dit niet te begrijpen en bleef bij een enkel zinnetje dat hij een gedeelte wilde vergoeden. (Dat zou betekenen dat ik € 28,16 zou betalen voor een product dat in verhouding maar € 1,68 zou moeten kosten) Aliexpress stapte vervolgens in om te bemiddelen en vroeg mij een video up te loaden van de schijf en het bewijs dat het maar 60GB was ( maar de foto's hadden ze toch al?) vervolgens is het onmogelijk om de video tecuploaden op hun site... nogmaals uitgebreid verklaard hoe het in elkaar zit en dat ik niet tevreden ben. Krijg ik vandaag bericht dat AliExpress niet het bewijs heeft ontvangen en dus accoord gaat met het voorstel van seller. Totaal geen verwijzing naar mijn schrijven, geen excusses dat het niet gelukt is met de upload, geen mogelijkheid om dat alsnog te doen, nee, gewoon kort zinnetje dat ik binnen 5 tot 30 dagen een bedrag van € 28,63 terug krijg. Een zeer slechte service van Aliexpress en voel me dan ook zeer benadeeld. Absoluut beneden de verwachting wat je zou mogen hebben bij zo'n bedrijf. Denk ook dat ik met deze klacht de Consumentenbond inschakel en in ieder geval van plan ben om nooit meer iets te bestellen bij AliExpress terwijl ik toch regelmatig bestelde. 

Iemand nog ideen hoe hier mee om te gaan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zulke situaties blijven lastig op AliExpress.com, dat je de helft terug krijgt is al een goed begin... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten