Kelly

Fraude schoenenverkoop

Ik heb eind vorig jaar via de website tussenzussen.nl de leopard editie van stan smith adidas besteld. Het was een oudere editie en werd niet meer verkocht bij adidas zelf. zo kwam ik dus op deze website terecht. Het leek hier te gaan om de echte originele en aangezien de website nederlands is had ik geen problemen verwacht.

De eerste twijfel kwam dat nadat ik besteld had werd opeens een lange verzendtijd aangegeven. Blijkbaar kwam het met het vliegtuig wat ik erg raar vind als je bij een nederlandse website wat besteld.

Vervolgens na lang wachten heb ik de schoenen ontvangen. Allereerst stond er op de verpakking vermeld dat het uit china komt en werd er niet op vermeld dat het om schoenen ging. Ontduiking van de douane neem ik aan?

Vervolgens open ik de verpakking en daarin zat een verfrommelde blauwe adidas doos met de schoenen.. echter niet eens de schoenen die ik besteld had.. leopard ja.. maar niet de leren zoals afgebeeld op de website.. nee hele lelijke vol met zilveren pailleten.. verschrikkelijk!

Ik heb toen contact opgenomen via email met de website en ook daar krijg ik heel onprofessioneel antwoord en enkel in het engels en via een home emailadres. 

Na maanden lang emailen krijg ik geen beter aanbod dan 30% van mijn geld terug of ik moet op eigen kosten de schoenen terugsturen naar een adres in china en heb dan nog geen garantie op mijn 90 euro terug.. daarbij heb ik angst dat ik problemen krijg als ik die schoenen terug stuur door de douane..

Heeft iemand een idee wat ik hiermee kan of moet doen?

20161123_100448.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou zeggen dat het beter is om die 30% te nemen. Je hebt gelijk. Er is geen garantie dat je je geld terug gaat krijgen en ga je daarnaast ook nog geld verliezen wanneer je ze terug stuurt. Als je de schoenen stuurt naar de douane gaan ze je ook zeggen om de schoenen op eigen kosten terug te sturen of misschien om ze te vernietigen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten