res

Is er geen 1:1 kleding meer op taobao?

Hallo, 

dit is ook mijn eerste topic btw dus ik weet niet of ik het 100% goed doe.

Ik heb een tijdje geleden via hier taobao gezien en het is best wel een goeie webshop. Maar ik ben er voor de 1:1 kleding wat ik dus niet meer kan vinden. Ik zoek op dit moment een Nike tech fleece trainings pak en Lanvin schoenen maar als ik dat in typ zie ik alleen maar echte van meer dan 3000 Yen en hetzelfde bij de trainingspak, even duur als hier in Nederland. Ik zie ook veel linkjes van 1:1 merkkleding van vorig jaar maar waneer ik ze open bestaat het product niet. Wie weet wat dit is of heeft Taobao misschien alle 1:1 merk kleding weg gehaald? Ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo,

ik weet het niet zeker maar dat is mogelijk want ik heb vernomen dat ze vele website links weggehaald hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten