Log in om dit te volgen  
Volgers 0
timl132

30% van de pakketjes komen niet aan.

Hallo iedereen,

Ik heb een beetje een probleem want de laatste tijd komen niet alle pakketjes aan of ze doen er heel lang over.

Ik heb bijvoorbeeld propellers besteld op ebay voor mijn vliegtuig en die zijn er nog steeds niet, 2 maanden geleden besteld.

Toen ik die propellers had besteld heb ik ook en camera besteld, in 1 week aangekomen.

Ook had ik 2 maanden geleden een hoesje voor mijn telefoon gekocht, deed er 1,5maand over.

En zo'n 4 maanden geleden een paar kabeltjes besteld, nooit aangekomen.

Mijn probleem is dus, sommige dingen komen vrijwel direct aan en sommige dingen nooit.

Alles werd met chinapost of hk post verzonden.

Weet iemand waar het probleem licht en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is wel wat verschil tussen Airmail en Ordinary Packet Plus

Ordinary Packet Plus kan wel tot 3 maanden duren voordat het aankomt en airmail ongeveer een maand of anderhalf

Probeer is na te vragen bij de verkoper voor andere verschepingopties (ePacket, EMS)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar de verkopers zetten toch duidelijk neer dat het binnen een maand hier moet zijn.

Hat t laast wat met aliexpress besteld, dat kwam wel snel en was gratis.

Ik zou best wel na willen vragen naar andere opties, maar dan moet ik een dag wachten op antwoord of veel meer betalen, ook al is epacket niet zo duur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten