Scoot99

Paypal

Hoi medeleden, 

ik heb een vraag ik heb al menig horloge gekocht bij Trustytime zo nu ook, ik betaal altijd met Paypal , heb inmiddels al een tijd mijn horloges binnen maar krijg nu een mail van Andrew dat Paypal limited zijn account, en dat hij geen toegang heeft tot zijn geld, het geld is keurig van mijn rekening gehaald en dus betaald ik denk dat ik anders geen horloges binnen had gekregen, maar ik moet nu dus tegen Paypal zeggen dat ik niks ontvangen heb en dat ze dan het geld terug storten en dan moet ik het geld weer naar een ander nummer overmaken, ik vindt dit wel een vreemde gang van zaken het is immers niet mijn schuld ik heb betaald en ook de horloges zijn geleverd, zijn er nog meer mensen die dit meemaken.

Groetjes scoot99

IMG_0074.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop dat ik het goed doe, anders moet ik het even weten hoe ik antwoord kan krijgen op mijn topc.

groetjes Scoot99

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten