sophiamaria

pakket ligt 2 weken stil

Beste leden,

ik heb om en nabij 2 maanden geleden een tas besteld bij een chinese webshop. Ik bestel al ruim 3 jaar items en gaat altijd al wel goed met hier en daar een item die soms in zijn geheel niet is aangekomen daar gelaten.

Ik had een trackingcode gekregen die het helaas niet deed, LX472910758CN
Volgens PostNL is deze nu wel al twee weken in Nederland. Maar verder gebeurd er niks mee. Ik krijg er ook niet meer informatie uit.. De code kan ik ook nog niet omzetten naar een Nederlandse code oid.

Zou het pakketje bij de duane liggen? De vorige keer kreeg ik hiervan wel meteen een brief bij zeker binnen een aantal dagen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Folding Knife is a fast opening knife that is sure to perform to any task. With an overall length of  you know you have a premium tool in our hand when it comes time to break an animal down. The blade is made of AUS  steel and is  in. The  aluminum handle has a nice looking finish and feels secure in your hand when in use. For an everyday carry or knife to throw in your backpack the best folding Knife is built to last.

21175556_1916222288644689_477550773_n.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

I'm not sure if you want to go quite that simple, but it's a very non-threatening-looking knife, to best folding

knife with especially around non-knifers 

Mnandi-M390-Blade-snake-wood-TC4-Titanium-handle-folding-knife-Copper-washer-hunt-camp-Pocket.jpg_640x640.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten