Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Indigo Colors

Kan je ergens een klacht indienen?

Geplaatst: (aangepast)

Hoi,

Ik ben nieuw hier en hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Ik heb op 28 juli 200 flesjes besteld (€ 79,65) voor mijn bedrijf bij KADS via AliExpress, het werd heel snel geleverd dus ik was heel erg tevreden met name omdat dit pas de eerste keer was dat ik via Ali iets bestelde. Helaas bleek al snel dat de metal tips op de flesjes niet verwijderbaar waren ondanks dat de verkoper had aangegeven dat ik ze wel kon verwijderen. Ik heb hun toen gelijk een bericht gestuurd en gelukkig namen ze ook gelijk hun verantwoordelijkheid op zich en gaven ze toe dat de fout bij hun lag en dat ik de flesjes terug kon sturen en ik mijn geld terug kon krijgen. 

Ik moest alleen wel eerst de goedkoopste verzender uitzoeken van hun want ze wilden niet teveel geld kwijt zijn aan de verzendkosten voor het retourneren. Na de goedkoopste gevonden te hebben en zij akkoord gegeven hadden om het terug te sturen kreeg ik op de dag dat ik het wilde verzenden opeens een bericht dat ze niet wilden dat ik het terugzond omdat ze contact gehad hadden met de douane en die volgens hun gezegd hadden dat zij dan hoge kosten moesten betalen (waarschijnlijk invoer en btw?). Ik heb toen aangegeven dat ik niets kon met die flesjes (verkopen via Ali groepen op Facebook heb ik voor hun ook geprobeerd maar dat ging ook niet) waarop zij met het voorstel kwamen dat hun bedrijf 200 soortelijke flesjes zouden laten maken. Ik hoefde voor die 200 flesjes dan niets te betalen maar wel een klein deel voor de verzendkosten. Ik heb hun toen laten weten dat ik dan wel eerst een foto wilde zien van die nieuwe flesjes die ze zouden laten maken zodat ik zelf kon bepalen of ik ze geschikt/mooi vond (zie foto) om te verkopen via mijn webshop. Ze hadden toegezegd de foto begin september te sturen maar al snel kwamen ze met smoesjes dat ze het druk hadden, dan waren er weer feestdagen, dan mochten ze niets doen van hun onplezierige baas (eigen woorden van de verkoper waar ik mee te maken had) en elke keer werd het weer met 1 of 2 weken uitgesteld.

Omdat ze vanaf het begin toegaven dat het hun fout was en het er op leek dat ze wel wilden meewerken aan een oplossing, heb ik geen dispute geopend maar nu die dispute tijd dus verlopen is, krijg ik steeds allerlei smoesjes en stellen ze het steeds uit die foto te sturen. 

Nu heb ik op 6 oktober dan eindelijk een foto ontvangen maar ze lijken totaal niet op de flesjes die ik besteld had (zie foto, de flesjes met zwarte delen had ik besteld en die foto met witte delen hebben ze mij nu toegezonden). Ik heb ze laten weten dat het flesje op de foto totaal niet lijkt op de flesjes die ik in eerste instantie bij hun besteld had en ik deze flesjes dus niet wilde en mijn geld graag terug wilde. Ze schreven terug dat ze die flesjes speciaal hadden laten maken, verder geen uitleg of wat dan ook verder. 

Ik heb hun meerdere keren geschreven dat ik eerst een foto wilde van de flesjes die ze zouden laten maken maar zij stelden dit dus bijna 2 maanden uit (had wekelijks contact met hun). Op mijn uitleg dat ik hun smoesjes, het constant uitstellen van het sturen van de foto en nu het willen verzenden van flesjes die totaal niet voldoen aan wat ik besteld en gevraagd had, en het terug willen van mijn geld kreeg ik dus verder geen antwoord. Ik heb nu net weer een boos bericht gestuurd met print screens van onze gesprekken, waar duidelijk te lezen is dat ik eerst een foto wilde van die nieuwe flesjes die ze wilden sturen, met het verzoek dat ik mijn geld terug wil.

Nu probeer ik een klacht in te dienen via de website van AliExpress maar ik krijg steeds de melding  "We are connecting you to our live chat agent now. Sorry, service is not available at this moment".

Weet iemand misschien waar ik ergens een klacht in kan dienen of kan iemand mij hier verder mee helpen? Ik weet namelijk niet meer wat ik moet doen :(

xxxxx.jpg

kads.JPG

kads2.JPG

xxxxx.jpg

aangepast door Indigo Colors
Ik had 1 foto dubbel geupload en wilde deze verwijderen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten