Log in om dit te volgen  
Volgers 0
M80M

Ervaringen Modaplein.com

Hallo allemaal,

Heb 2 dagen geleden een jas besteld op modaplein.com. Iemand ervaring hiermee? Komt het daadwerkelijk aan of niet?

Thanks!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 20.10.2017 at 16:28, M80M zei:

Hallo allemaal,

Heb 2 dagen geleden een jas besteld op modaplein.com. Iemand ervaring hiermee? Komt het daadwerkelijk aan of niet?

Thanks!

Dat vraag ik me dus ook af

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uren geleden, Gast zei:

Dat vraag ik me dus ook af

Heb het ondertussen ontvangen. Ziet er goed uit, mooie echte bont

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mag ik vragen welke jas je hebt besteld bij modaplein

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 09.11.2017 at 13:40, Guest Wendy zei:

Mag ik vragen welke jas je hebt besteld bij modaplein

Canada Goose Langford model

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mag ik vragen hoe lang je erop hebt moeten wachten? 

Mij heb een Moncler jas gekocht en wacht al 6 dagen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Komt allemaal echt aan, goede kwaliteit. Is alleen niet origineel komt allemaal van een chineze fabrikant. Maar is echt topkwaliteit heb er zelf ook genoeg kleren gehaald, komt met doos en kaartjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gwn mailen met bestelnummer en dat je track nummer wilt, lossen ze gelijk op

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden, Gast zei:

ik heb 8 dagen geleden besteld loubous ik weet nie wanner het

Je bent op gelicht ze komen niet aan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet het nu bijna zeker! Modaplein is waarschijnlijk niet betrouwbaar omdat modaplein in hun website een Kvk nummer hebben staan, dat nummer heb ik gecheckt op de officiële Kvk site. Het ging alsvolgd ik had het nummer van de site gekopieerd en alleen al toen ik het nummer invoerden kwam er te staan het nummer moet uit 8 cijfers bestaan maar het nummer op de site bestaat uit 11 nummers.. Beetje verdacht niet? Graag jullie ervaringen met modaplein.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet iemand een andere site waar je makkelijk goede merk schoenen kan kopen, en kom niet met ioffer of aliexpress

.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Canada Goose Langford besteld. Kwam na 11 dagen aan. De maat klopt niet (valt veel kleiner) dus willen we retour sturen. Volgens de FAQ heb je 7 dagen de tijd om te ruilen en moet je eerst een mail sturen. Heb ik gedaan via het contactformulier want een ander contactadres is nergens te vinden. Helaas na 3 dagen nog steeds geen enkele reactie. Ben bang dat ik er met open ogen ingestonken ben....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Je heb inhoud geplakt met en format.   Remove formatting

Laden...
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten