Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Arie1989

Aliexpress

Goeie dag ik heb een vraag ik heb via aliexpress meerdere bestellingen gedaan nou had je via de app meerdere optie zoals afwachting van betaling bestelling in afwachting van verzenden maar ook goederen in afwachting van bevestiging alles wat daar in stond heb ik weg geklikt door op bevestigen te klikken maar dit was de eerste keer voor mij nu had ik het er met mijn vriendin over en die schrok want daar moet je pas op klikken wanneer je de pakketjes hebt ontvangen zodat aliexpress weet dat je bestelling er is en ze he verkoper kunnen betalen wie heeft hier ervaring mee en wie kan me hier meer over vertellen kijk dat de verkopers betaalt worden ja tot daar aan toe maar als ik mijn spullen maar krijg dan is het niet erg maar heb daar dus geen ervaring mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten