Log in om dit te volgen  
Volgers 0
iofferunboxingz

Brief van advocatenbureau

Hi allemaal,

Ik heb een brief binnen gekregen van React, waarin zij mij een 'boete' opleggen. Ik heb al het een en ander gelezen op dit forum dat het een dwangsom is en ik de brief net zo goed weg kan gooien omdat het waarschijnlijk toch geen rechtzaak wordt. MAAR, iedereen die ik hierover hoor had 1 of 2 t shirtjes besteld.

Ik heb een trui tasje sokken en onderbroeken besteld, alle 3 de merken zijn vertegenwoordigd door React.

Raden jullie mij aan om die boete alsnog te betalen omdat mijn pakket 7 dingen bevat en de kans dus hoger is dat ze achter me aangaan of is ook in dit geval het slechts een afschrik brief?

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal maar even reageren want anders heb je over 2 maanden nog geen antwoord. dit is het minst actieve forum wat ik ooit heb meegemaakt.of de meesten komen enkel lezen en denken ik reageer niet of zoek het zelf uit.

maar ik zou die brief lekker verscheuren als ik jou was. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Turbo zei:

Ik zal maar even reageren want anders heb je over 2 maanden nog geen antwoord. dit is het minst actieve forum wat ik ooit heb meegemaakt.of de meesten komen enkel lezen en denken ik reageer niet of zoek het zelf uit.

maar ik zou die brief lekker verscheuren als ik jou was. 

Bedankt voor je snelle reactie!! Dit forum heeft zijn beste tijd inderdaad gehad maar ik kende het nog van vroeger dus ben maar even teruggekomen, haha.

Toch inderdaad de brief verscheuren? Mag ik vragen waarom je dat zou doen in mijn geval? Omdat het gewoon loze dreigementen zijn of?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Omdat je maar een paar dingetjes hebt kunnen ze je niks maken al proberen ze het wel, 

loze dreigementen dus..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten