Log in om dit te volgen  
Volgers 0
mtchel112

[Handleiding] Een goede review (topic) maken

Hoi vriendjes,

Deze handleiding is bedoeld voor mensen die nog wat moeite hebben met het maken van een review, zoals het plaatsen van foto's, filmpjes en spoilers.

Als eerste hier de belangrijkste regels van het reglement rondom reviews

• Plaats duidelijke Foto’s
  • Laat ons weten waar je je product gekocht hebt.
  • Geef je mening over het product en noem (indien aanwezig) zowel de positieve als de negatieve kanten van het product.
  • Typ niet aan één stuk door, maar probeer je Review in verschillende secties te richten. Zo maak je het een stuk aangenamer om te lezen.

Als eerste leg ik uit hoe je foto's moet uploaden en kan plaatsen in je review.

Je hebt een site nodig waar je je foto's kan uploaden, ik gebruikt altijd www.imgur.com 

Als eerste klik je op upload images 

Geplaatste afbeelding

en vervolgens selecteer je je foto's die je wilt uploaden

Geplaatste afbeelding

Als je de benodigde foto's hebt geselecteerd klik je op start upload, na eventjes wachten verschijnt dit scherm

Geplaatste afbeelding

Rechts zie je een heleboel linkjes staan, om een foto te uploaden kun je dat op drie manieren doen:

- Door de direct link te kopieren en in je teksteditor op dit icoontje te klikken

Geplaatste afbeelding

- Of door de BBCode te kopieren en te plakken

- Of eventueel de direct link te kopieren en handmatig neerzetten en dan hiertussen kopieren [ img] linkje [ /img] (spaties weghalen)

Als je dit is gelukt ( B) ) krijg je je foto zoals hieronder

Geplaatste afbeelding

Als je een afbeelding hebt geupload, kun je onderin kiezen om het formaat te wijzigen, ik zelf vind het altijd het fijnst om voor large thumbnail te kiezen, zodat je topic netjes blijft.

Mocht je foto's toch op ware grootte in je review neer willen neerzetten, omdat je bepaalde details bijvoorbeeld wilt laten zien, maar je wilt je topic toch nice and fresh houden, kun je er voor kiezen deze in een spoiler neer te zetten. Hoe maak ik een spoiler hoor ik jullie denken, dat leg ik jullie hieronder uit (leuk bruggetje he).

Een spoiler is heel gemakkelijk te plaatsen. De foto (of tekst) plaats je tussen deze codes: [ spoiler] Hier je foto/tekst [ /spoiler] (haal die spaties weg). Als het goed is, krijg je dan een spoiler, zoals hieronder:

Geplaatste afbeelding

:P

Mocht je een echte baas zijn, en je hebt een youtube filmpje dat je erin wilt zetten, kan dit ook heel gemakkelijk.

Kopieer de link van het filmpje, en plaats deze tussen de volgende code: LINKJE[ /youtube] (verwijder de spatie weer)

Als het goed is heb je nu de fijne kneepjes van het vak geleerd, en kun je een mooie review plaatsen. Veel plezier! xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten