Dennis

Fouten in het forum ontdekt? Meld ze hier!

92 berichten in dit topic

Gegroet,

Aangezien het forum nog in zijn kinderschoenen staat, is het mogelijk dat er hier en daar nog een foutje kan zitten.

Mocht je er één tegen komen dan kun je ze hier melden! Wij zorgen er dan zo snel mogelijk voor dat het wordt opgelost.

Alvast bedankt en veel plezier op het nieuwe forum.

Groet,

Dennis

Gerapporteerde fouten:

• Award Systeem werkt nog niet optimaal - Wordt aangewerkt!
  • Forum is traag! - Dat komt omdat er momenteel heel veel mensen tegelijk registreren, dit wordt naar verloop van tijd waarschijnlijk minder. Mocht het zo blijven, zal ik het forum een upgrade geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee daarmee kun je iemand Taggen. Klik je daarop, komt de naam in je bericht te staan. Hiermee krijgt die gene een bericht dat hij getagged is in een Topic.

@Justin zo dus!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien een idee om wel even DOS-protectie aan te schaffen? Blogkeys zal dit forum niet kunnen waarderen, en plat halen is niet zo heel moeilijk zonder bescherming :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doorklikken op feedback/awards krijg je 'geen toegang'.

Foutje of word hier gewoon nog aan gewerkt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doorklikken op feedback/awards krijg je 'geen toegang'. Foutje of word hier gewoon nog aan gewerkt?

Als het goed Is werkt het feedback systeem nu naar behoren. Het award systeem Is nog even in onderhoud.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het goed Is werkt het feedback systeem nu naar behoren. Het award systeem Is nog even in onderhoud.

Top bezig!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een klein spellingsfoutje :)

Geplaatste afbeelding

Het moet jouw zijn

overigens is het ook "antwoordde" geloof ik  ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

overigens is het ook "antwoordde" geloof ik ;)

Die spellingsfout is grover inderdaad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je een reactie wilt geven op iemand zijn status dan is het textboxje zwart. Hierdoor kun je niet lezen wat je typt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoekfunctie werkt alleen wanneer deze op "Forum-China" staat en niet als "Google" is ingesteld. Misschien is het beter deze standaard op "Forum-China" te zetten?

Geplaatste afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je een reactie wilt geven op iemand zijn status dan is het textboxje zwart. Hierdoor kun je niet lezen wat je typt.

Is al bekend ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

dit kan niet he dennis

Geplaatste afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://i.imgur.com/h9WULnA.png

als ik een berichtje wil plaatsen is het tekstvak zwart, erg onhandig! kan namelijk me tekst moeilijk lezen

als je de eerdere reacties had gelezen had je gezien dat het al gemeld was. Er wordt gezocht naar een oplossing, je kunt onderaan de pagina het thema wijzigen dan heb je er geen last van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

als je de eerdere reacties had gelezen had je gezien dat het al gemeld was. Er wordt gezocht naar een oplossing, je kunt onderaan de pagina het thema wijzigen dan heb je er geen last van.

Ik had alleen even snel naar de plaatjes gekeken, maar alsnog bedankt :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wilde bij mijn review even het voorbeeld bekijken, maar dit was niet mogelijk! Hij stuurde mij naar de homepage van ForumChina.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wilde bij mijn review even het voorbeeld bekijken, maar dit was niet mogelijk! Hij stuurde mij naar de homepage van ForumChina.

Heb eergister wel gewoon gebruik van kunnen maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Contact