Gearbest intel promotion promotion
intel promotion
Dennis

Fouten in het forum ontdekt? Meld ze hier!

92 berichten in dit topic

Dit is wel iets nieuws voor mij... Als ik heb ingelogt word ik binnen 15 seconden weer afgemeld.. Heeft iemand anders dit ook?

Hmm, das vervelend. Ik zal het forum even resetten, misschien helpt dat. 

Edit: Ik heb even de cache gegevens gewist, kun je even kijken of het nu is opgelost?

Jazeker! Bedankt 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet niet of het al gemeld is, maar als ik in een post van meerdere pagina's kijk gebeurt het volgende.

Als ik van pagina 1 op pagina 2 klik kom ik op een lege pagina. Zodra ik dit ververs is pagina 2 wel te zien, maar moet hem elke keer verversen.

Hoop dat dit duidelijk genoeg is! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
41 minuten geleden, KylianFR zei:

Weet niet of het al gemeld is, maar als ik in een post van meerdere pagina's kijk gebeurt het volgende.

Als ik van pagina 1 op pagina 2 klik kom ik op een lege pagina. Zodra ik dit ververs is pagina 2 wel te zien, maar moet hem elke keer verversen.

Hoop dat dit duidelijk genoeg is! :)

Dit is (helaas) een bekend probleem, maar krijg het op de één of andere manier niet voor elkaar om het op te lossen. Ik heb veel geprobeerd om aan te passen in de codes en te analyseren of misschien een applicatie dit conflict veroorzaakte. Ik had gehoopt dat na de update dit probleem opgelost zou zijn, maar helaas niet dus. Ik blijf zoeken naar een oplossing omdat ik begrijp dat dit erg irritant is.

Ik heb nogmaals alle gegevens opnieuw ingesteld en nagekeken. Wat je kunt proberen is je cachegegevens (cookies etc) voor deze site verwijderen en daarna opnieuw inloggen. Misschien dat daarmee het probleem al is opgelost, maar ik vrees van niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Justin zei:

56bb8a643137b_fcfoutje1.JPG.02ba3e2c8d90

200 en 250 ;)

Oepsie! Moet 200 zijn. Ga het meteen even aanpassen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik op een linkje in een topic klik naar een ander topic ofzo dan gaat hij naar hetzelfde topic niet Naar waar het linkje eigenlijk naartoe zou moeten gaan 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 4-4-2016 at 15:39, Maxi zei:

Als ik op een linkje in een topic klik naar een ander topic ofzo dan gaat hij naar hetzelfde topic niet Naar waar het linkje eigenlijk naartoe zou moeten gaan 

Dit is niet meer te verhelpen.

Is met een update gebeurd maar is helaas niet terug te draaien ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, patrick0505 zei:

Dit is niet meer te verhelpen.

Is met een update gebeurd maar is helaas niet terug te draaien ;)

Klopt, betreft enkel oude linkjes welke voor de update geplaatst waren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op mijn telefoon doet de zoekfunctie het niet, wanneer ik op het vergrootglas klik komt er geen tekstvak of iets dergelijks te staan. Me browser is Chrome

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, RTX zei:

Op mijn telefoon doet de zoekfunctie het niet, wanneer ik op het vergrootglas klik komt er geen tekstvak of iets dergelijks te staan. Me browser is Chrome

op safari (iphone) is dit ook het geval.

Maar kan wel langer inhouden en dan in een nieuw tabblad openen en dan krijg je dit https://forum-china.nl/search/ 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, Vreemdeling zei:

op safari (iphone) is dit ook het geval.

Maar kan wel langer inhouden en dan in een nieuw tabblad openen en dan krijg je dit https://forum-china.nl/search/ 

Was er inderdaad ook al achtergekomen dat je er zo ook kon komen,maar alsnog beetje omslachtig 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij het klikken op een link in een Topic wordt je soms (heel vreemd) door verstuurd naar de Topic zelf in plaats van de daadwerkelijke link.

[edit] niet te verhelpen lees ik net.

p.s. hoe verwijder ik eigenlijk een reactie? :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mochten er mensen nog zijn met andere tips of fouten, laat het gerust weten zodat wij hier aan kunnen werken:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als jullie je nu eerst eens ff voorstellen, zou handig zijn. Waarom is het overgenomen, wat zijn de plannen etc. etc. Het is leuk en aardig allemaal dat de website verkocht wordt, maar zo heb je wel het idee als melkkoe gebruikt te worden hiero.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 30-6-2016 at 4:40 AM, DanielZ said:

Mochten er mensen nog zijn met andere tips of fouten, laat het gerust weten zodat wij hier aan kunnen werken:D

Lokquote.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 1-7-2016 at 23:20, Sheva zei:

Als jullie je nu eerst eens ff voorstellen, zou handig zijn. Waarom is het overgenomen, wat zijn de plannen etc. etc. Het is leuk en aardig allemaal dat de website verkocht wordt, maar zo heb je wel het idee als melkkoe gebruikt te worden hiero.

Beste Sheva, dit zal ook gebeuren. Het is pas net overgenomen en wij zijn dus druk even de zaken op orde te zetten. Plannen zijn er zeker en daarvan zullen we je binnenkot ook op de hoogte houden! Even geduld nog graag:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Contact