Roy

[Review] JBL By Harman JBL Pulse Bluetooth Speaker

31 berichten in dit topic

Benieuwd of de mijne ook een logo zal hebben dan, zal wel niet want hij had er nog maar één zei tie toen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die van mij is ook binnen met logo zelfs! Stond nog best versteld van de muziek / bass alleen toen ik m uit de doos haalde liet de batterij indicator 5 groene stipjes zien 100% vol heb nog geen uur geluisterd en zijn er 3 over (60%) dus ben benieuwd hoe lang deze mee gaat. Anders powerbank eraan hangen en hopen dat ie op kan laden via die manier :) Ben nu met de jbl app aan het stoeien, kan het volume al wel aanpassen d.m.v. app dus ben benieuwd :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de eerste foto's binnen gekregen, ook het licht lijkt goed te werken als ik de foto's zo bekijk en ook is hij voorzien van een JBL logo.

Degene bij basetao zegt ook dat het er kwalitatief allemaal erg goed uit ziet en wil er zelf ook graag 1 halen, tot nu toe dus dik tevreden.

Zodra hij binnen is zou ik wat meer over het geluid/bluetooth etc laten horen.

http://share.pho.to/9WUgD

Grappig, had een armbandje gekocht via basetao en voor mijn foto hebben ze jouw speaker denk ik als verlichting gebruikt  :lol:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Forum-China

Forum-China. Alles over het bestellen en importeren uit China. Wordt lid van het forum en blijf op de hoogte van de leukste producten uit China.

Kom alles te weten over het bestellen en importeren van producten uit China. Lees de Reviews van onze gebruikers en deel je ervaringen met het shoppen uit China!.

Populaire Chinese producten